Stålkvinnan

Pust... jag mådde lite... vänta jag MÅR lite illa, men e lite hungrig så de e nog det. Och ja kände mig matt och slö i kroppen och så men de gick över med 2 panodil så ja mår nog lite dåligt för jag vatt uppe hela natten och kollat på kräk. Så jag e nog inte sjuk (Förnekelse i allra högsta grad haha)

Jag har tvättat ännu mer, plockat och grejjat överallt, skurat badkaret med klorrent och medel hehe
Ja, med andra ord håller jag igång. Lika bra när ja e på hugget. Allt för att inte somna juh=)

Betalade räkningarna innan så försvann nästan 9000 från kontot=/ Att de ska va så dyrt att leva.
Ringde Tele2 med för ja tyckte de va konstigt att ja hade två prisplaner på samma perioder och nummer hehe
Då hade de blitt fel när dom ändrat min prisplan SUCK Så ja har betalat dubbelt, men får skylla mig själv eftersom ja inte kollar räkningarna noga. Sen tog jag bort mitt antivirus grejs som jag hade genom tele2 bredbandet. Använder inte det ju för jag har annat i datan så tyckte det va dumt att betala 70 spänn för de då.
Så nu kommer min teleräkning va ca 200 kr billigare=) Ja har alltid undrat hur ja kunde få så höga räkningar hehe

Nu ska ja ta Josefine, min onda rygg, kurrande mage, skitiga hår & slappiga städkläder och gå till Maxi=)
Ska köpa sjukmat hehe och en duschstång till lilla duschen, har bott här i över 2 år men fortfarande inte fått tummen ur de berömda och gjort det haha
Men idag sker det, ringde min vän som med bor här på D-hög och frågade ungefär mått på stången så nu finns de inga undanflykter=)

Just de...min syrra kom hem från skolan innan och va sjuk hon med, så nu har 2 stycken kräkt här. Hoppas hoppas jag och Jossan klarar oss.

Nu ska Oliver spela så Lottis får passa han medans ja och lillan går och handlar.

I´ll be back later med bilder. LOVAR=)

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

ja jag är INTE avvis på er.. och ät vit peppar korn, 10 stycken.. :)

2009-09-28 @ 16:37:31
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Maria

Usch, inget roligt med magsjuka. Hoppas att du & Jossan klarar er!!



Kram Kram

2009-09-28 @ 20:48:56
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo, man blir illamående av att hålla på med kräk... Hoppas du inte é sjuk på riktigt!

Ja, väldigt dumt att betala för nått man inte anväder! ^^

Lycka till med stången!

2009-09-29 @ 13:36:21
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0