Rubrik?

Gomorrn bloggen. Hur mår du? Själv har man ju sett bättre dagar, men ska inte gnälla. =)

Oliver gubben ligger och sover ännu i min säng och piggelinen Josefine vakna lite efter sju så nu sitter vi här i soffan och kollar på "Grinchen". Det e lillans favorit film haha
Man kan ju den utantill nästan nu förvisso men den e kul. MAn får lite julstämning haha (Eller inte)

Idag ja...de e lördag. Inget speciellt denna dagen, ska tvätta lite mer, städa och mysa med barnen. Ikväll är det lite party hos Camilla som jag och Susan ska på =) Jag blir inte så långvarig förvisso, vill inte ha barnvakt till barnen för länge, men en liten runda blir bra=)

Nu ska ja å och starta en maskin tvätt sen kanske äta nåt. Vet ju inte hur länge O har tänkt sova idag.

Vad gör ni idag denna Lördag?

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja, jag dyker upp då vid den tiden. Hur länge blir vi borta tror du?



Tvätta ja...skulle jag behöva men vi har inte tvättstugan förräns måndag.



Kramar

2009-10-31 @ 08:58:12
URL: http://gullix.se
Postat av: Johanna

Kommer säkert bli en bra lördag!

Jag drar till Götet om en stund! Ska bli kul!

Puss o kram

2009-10-31 @ 10:24:55
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0