Ögonen tåras

Mina ögon tåras och jag börjar nästan stor böla när jag läser era fina kommentarer nu.
Ni e guld värda och ert stöd betyder mycke för mig. Det gör mig lite stark att orka i vissa situationer.
Så som denna jag skrivit om innan betyder ert stöd i kommentarerna mycke.

Nu kollar jag på Mammas pojkar på fyran och barnen sover.

Längtar till imorrn då kommer mina varor från Hemmalivs nån gång mellan 16-22. Skönt att kunna storhandla varor och slippa springa i affären och slösa extra pengar som man ofta gör, och slippa bära alla varor haha
Nu får man dom hem till dörren och man kan sitta i lugn och ro hemma och skicka inköpslistan och så betalar man med kortet.

Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alla behöver vi stöd!

Jag tittade också på Mamms pojkar! Jag blev så arg på Bobbys mamma & hon som inte tåler ett ena tjejen har piercingar. Hallå, folk får väl va som de själva vill :D KÄRRINGJÄVLAR!! :D Hahaha

2009-10-29 @ 21:32:26
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

klart vi finns här för dig vännen.. ni går ju igenom någon mycket hemskt och jobbigt nu.. kramar om...



skönt med hemshopping.. :)



KRAM

2009-10-30 @ 09:13:10
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0