Det e inte sant

Jag kan faan inte tro att de e sant. EN dag på praktiken sen e jag sjuk=/  La mig innan nio igår för jag kände mig konstig, Halsont kom sådär fort och jag fick feber. Så inatt har ja sovit dåligt, badat i svett ena sekunden och frysit ändan av mig nästa sekund=/
Så det va ju inte så kul att behöva ringa praktiken idag igen=(

När klockan e 8 ska jag ringa vårdcentralen för nu e jag trött på detta.
Kan inte riktigt prata och halsen e igentäppt, kan inte svälja vatten knappt=( Och de smakar äckligt i halsen, påminner om när jag haft halsfluss men vi får se va dom säger.

Jäkla skit asså, förlorar massa pengar på att va hemma=/

Nä nu orkar ja inte skriva mer, känner mig yr.

Ha en bra dag. Nu ska ja försöka få surisen Jossan på bättre humör.
Hon kom nu på morgonen och ville se film och ha glass, och när ja sa nej blev hon skit sur hee


Kommentarer
Postat av: alexandra

japp vi ligger oxså sjuka igen här hemma.

2009-10-08 @ 10:33:41
URL: http://pooooh.se
Postat av: Johanna

Stackars dig som har varit så mkt sjuk på sistone! Krya på dig!

2009-10-08 @ 19:03:02
URL: http://skuggi.blogg.se/
Postat av: Kickan

Krya på dig !

2009-10-08 @ 19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0