Pigg & glad

Idag ÄR jag faktiskt relativt pigg och glad=) Mina underbara gos barn har sovit gott båda två hela natten så både dem och ja e lite piggare idag=)
Jag låg visserligen och snoozade i e halvtimme innan ja duschade, och baren vaknade för typ en halvtimme sen.
Ibland brukar jag inte ställa klockan för ja vet att barnen eller iaf Jossan brukar vakna runt sju tiden, men de va tur att ja ställde den idag när dom va sömntutor hehe =)
Fast nu när ja har tider att passa på min hmm "kurs" nästan var dag i veckan så får ja ju ha larmet på klart.

Nu ska ja bli klar och tjata lite till på Oliver så han klär på sej=)

Ha en kanon dag kära ni.

(jag svarar på era kommentarer ikväll när ja e hemma)

Min lill bonnatös hemma hos mormor=)


Bus O på tåget när vi skulle till mormor för nån helg sen=)


har legat efter med bilder så de kommer komma upp lita halv gamla bilder då och då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0