I´m Sad

Barnen e på dagis men redan nu e jag lessen och ont i bröstet av att inte få träffa dom förrän söndag=(
Jag tänker sånt som, sa ja nu att "jag älskar dom mest i världen" kramade ja dom tillräckligt osv.
I know det e bara 2 dagar knappt och i en vecka har jag vatt så trött att ja längtat lite efter denna dagen men nu när dagen/helgen e här e de skit jobbigt och ja önska de va min helg med barnen.
Jag är väldigt noga med att krama och pussa barnen mycke och aäga att jag älskar dom och så för man vet aldrig när livet plötsligt tar en annan väg så ja vill va noga med att OM de skulle hända nåt vet barnen hur mycke kärlek ja gett dom.. eller hur man ska förklara.

Just nu saknar jag som så jag kan börja gråta, vill ringa dagis och prata med barnen men vet inte om det e bra=/
Men vill så gärna säa till dom att jag älskar dom massor och att dom ska ha en rolig helg med sin pappa.

Jaja.... får göra nåt nu så ja inte tänker för mycke.

Hoppas ni får en happy friday

Mom LOVES you all the way to the moon and back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0