900

Detta är mitt 900:ade inlägg. Tänk att jag bara skrivit 900 inlägg på lite mer än ett år. Att man har så mycke inom sig som bubblar ut var gång man loggar in på sin blogg=) Visst jag har mer ja skulle vilja skriva om, men de går ju inte under omständigheterna.

Nu e barnen på dagis och jag har massa viktiga samtal att ringa ang vaccinationer, Oliver ska få 5-6 års sprutan i veckan=) Han e så stor min lilla pojk hihi och så ska ja ringa ner vaktmästarn igen så man får fixat läckan på balkongen och läckan under vasken.

Så har ja oxå en del danska att plugga som jag missat, missar en eller två lektioner denna veckan med pga möte och bvc så de gäller att plugga hemma då=)
Vet ni att danska faktiskt är jätte kul haha, som jag skrattar på lektionerna asså. höhö



Nej nu ska jag ringa vidare.

Ha en Happy Måndag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0