Trådlöst

Nu e vi hemma=) Eller har ju vatt hemma ett tag, men efter dagis så va vi ute på lekplatsen och hade med oss kaninen ut=) Sen stack vi till Maxi. Nu e jag och Jossan hemma=) Oliver e med sin pappa lite.

Har ringt Tele2 och fått iordning på mitt trådlösa=) Så nu slipper ja kabel, måste maila och säga upp mitt stadsnät oxå bara.

I stan tog ja och Gun vars en glass inne på glasshuset och vi fick smaka flera olika sorter och han gjorde all glass där själv så de va mycke god färsk smak=)
Slutade med att ja valde 2 kulor, choklad och rosa grapefrukt med melon sorbet =) De va mumma=)

Har fått några kommentarer om jobb så tänkte reda ut de här så behöver ja inte gå in till var och en och skriva.
Eftersom ja e arbetslös just nu för Oliver ska ju opereras nästa vecka och har ca 4 veckors "tillfrisknande" så har ja inte hunnit börja jobba för de va ju inte lönt så förhoppningsvis kan ja börja jobba i juli när allt e som vanligt igen.
Så under tiden måste ja söka massor av jobb var månad för att få några pengar. Det e därför=)

Innan på maxi köpte ja massa kötter och kyckling som ja ska tilllaga och ha med till sjukan nästa vecka och när vi kommit till Malmö så går vi ut på stan och köper sallad och grönsaker och lite annat så ska ja ha lite "diet" den veckan=)
Lunch och middag ska bestå av kött/kyckling och sallader och frukost tänkte ja mig kaffe/the kokt ägg smoothie och kanske knäcke, och mellis blir frukt och knäcke. Så de blir liten diet vecka=)

Nu sitter jag och Jossan i soffan och kollar på "Beethoven", hon e svintrött lilla gumman.
Jag behöver egentligen hänga tvätt och diska men ska bara mysa med illan nu innan hon slocknar.
Sen kommer min fina vän Mimmi förbi=) Hon va med när Oliver föddes och klippte hans navelsträng=)
Men vi har inte setts på rätt länge.

Skriver sen.

Vad tyckte ni om videoklippen?

Har ni haft en bra och skön soldag?

Kommentarer
Postat av: Erika

vad härligt! jag vill också få sol på mig, så ja skicka hit lite ;-) trevlig kväll!

2009-05-20 @ 20:11:12
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ahaaa, då förstår jag.

Fan va god glassen låter!! Slurp!

2009-05-20 @ 22:37:38
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0