Tisdag

Godmorgon kära ni=)  Hoppas ni sovit gott, det har inte ja  gjort. Har vaknat och hostat och sån skit, har hosta, kli och slem i halsen=/ 
Jäkla skit, har verkligen inte tid för sjukdomar, hes e jag oxå så va de än är så har de drappat mina stämband tydligen.
Men ingen feber eller nå sånt, så de e bra.
Bara Oliver inte blir dålig för nära operationen nu bara, för de e inte bra då måste dom skjuta upp den vilket blir i höst isf.

Jossan e med vaken nu vi sitter i soffan och hon ser bompa. Ja ska gå och väcka Oliven nu tänkte jag..
Idag regnar det här=/ Jag tycker inte om kalla våta saker/dagar. Sånna här dagar önskar ja mig ett körkort och bil.

Hur e vädret hos er idag?

Ha en underbar dag alla=)

Kommentarer
Postat av: michelle

Här(Ängelholm,Skåne) är det molnigt och det regnar ganska mycket. Hel mysigt,om man frågar mig :) jag föredrar såklart sol, men några dagar regn ibland tycker jag bara är mysigt. Ta hand om dig!

2009-05-05 @ 07:42:08
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi vet inte vilken dag det blir,, dom kontaktar oss nån dag innan.

Kan ju messa dig då. så vi kan träffas där:)



3 Veckor kvar:)

pussiar

2009-05-05 @ 09:37:15
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0