Soooooova

Nu har Mimmi och Micke gått hem, så ja tänkte lägga mig och sova lite innan de e morgon och Jossan vaknar.
Hon somna runt halv åtta tiden på soffan lilla gullungen=)

Så trevligt ja haft de ikväll hehe, tack för ert sällskap gumman. Har saknat dej massa=)

Asså ja vet att jag tycker mina barn e finast i världen (för dom e ju de för mig hehe) Och ja tycker de e konstigt att ingen kommenterat mina videoklipp hehe Har ni missat dom? Höhö Dom e ju bara så söta och roiliga haha
Jaja...Om ni missat dom så kolla=) Annars e de lugnt=)
För givetvis tycker alla föräldrar att deras barn e finast i världen och de e ju så de ska va=)


Nu blir de sängen

Maggix gumman, du vet vart ja finns. Love you

Gonatt Bloggen sov gott

Kramar


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman..klart ni kan åka med , blir ju lättare och roligare för er:) vi ska vara där 8.45 så om vi hämtar er halv 8?

Sen när Dane gjort sitt kan vi kanske ta en fika:)

Kramis och pussis

2009-05-21 @ 08:07:26
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har kommenterat dom :-)

2009-05-21 @ 10:13:40
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0