Som Oliver Lidit idag=(

Börjar med det bra sakerna=) Tog upp Oliver i en vagn innan så han kunde halvligga och åka med mig till apoteket som ligger i en annan byggnad. Ochdet va super skönt med en tur ute i friska luften=)
De trista med apoteksbesöket är då min sjukdom. Jag va ner hos Öron-näsa-hals mottagningen innan ju och dom skulle ringa mig när dom kunde klämma in mig så kunde ja bara springa ner fort. Och dom ringde och ja sprang haha
En riktig bra läkare kollade mig i näsa, hals och öron, han såg egentligen inte så mycke mer än ett par väldigt svullna halsmandlar. Mina är ju gigantiska och ja har haft massa problem med dom när ja va lite yngre.Nu e då problemen tillbaka. Iaf så tog han ett halsprov just in case, men han trodde inte de skulle va halsfluss eftersom de inte va nån beläggning på mandlarna, efter bara nån minut sa sköterskan att de redan börja visa Positivt=(
Alltså har ja nu min andra halsfluss på en månad=/ SLutade ju med pencillin kuren för knappt en vecka sen och nu va de bara att knalla till apoteket och hämta ut kur nr 2. Spännande va? Det e det man kallar tur *ironi*

Sen kom iaf Hanna hit till oss en liten runda=) Vi satt och snackade och Oliver busade lite=)

Nu i eftermiddags bestämdes det att Oliver skulle få mer medel så han kunde bajsa, han har ju redan movicol 2 gånger om dagen, men nu fick han sånt upp i gumpen och de gick smidigt ända till han skulle sitta på toa, de va lite jobbigt för han halvsatt och spände sej och de va hårt så de gjorde ont på han. Men tillslut kom allt ut md hjälp av sköterskan och massa kramar av mamma=) Men fy va han skrek och tårarna sprutade.
Sen låg han i sängen och va öm i snoppen/såret. Vi kom in på rummet och ja fortsatte spela nicke nyfiken och han tittade, sen börja han vråla, och vrida sig i sängen av smärta. Han ville kissa och kisset kom utanför katetern och de sved lagom mycke. Jag har ALDRIG sett han ha så här ont och det hände inte bara en gång utan 5 gånger.
Sköterskan spolade katetern jätte ofta och de hjälpe efter ett tag, till slut fick hon ut den "Klumpen" som satt som stopp.
Så nu funkar de som det ska igen,dock finns de inga garantier på att de inte händer igen så Oliver ju skiträdd för att kissa och bajsa nu=/ Det va det  värsta ja vatt med om någonsin.
För ett litet tag sen somna han av ren utmattning mitt stora hjärta. HAn e så duktig och står ut med så mycke.
Till och med mina tårar sprutar när han lider så här.

SKulle vilja ge han hela världen och massa mer för han e så duktig.

Nej nu när han sover ska ja passa på att duscha sen ska ja försöka få i mig min kvällsmat som dragit ut lite på tiden.
Har ju ont i halsen, men de e inte lika illa som sist så denna gången sökte ja hjälp i bra tid=)

Återkommer senare
Tack för ert stöd. Det värmer.


Kommentarer
Postat av: Frida

När ens barn inte mår bra mår man själv så himla dåligt... Hoppas att livet snart blir bättre för er alla..

Massor av varma akramar<3

2009-05-28 @ 22:33:40
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: maggan

Känner tårararna i ögat men är hemsk ledsen. har ej pengar annars hade ja kommit ner till er gumman. hälsa olle o hoppas allt är bra me honom o givetviss dej. massa kramar love

2009-05-29 @ 03:20:53
Postat av: Johanna

Usch så jobbigt för Oliver! Lider med er!! :(

2009-05-29 @ 07:11:31
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: carro

Va med och tävla om ett presentkort värt 500 kr i min blogg :)



Puss

2009-05-29 @ 07:50:57
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Lizette

Massa styrkekramar till er o krya på er! Olle e superduktig. Men förstår att de gör ont.

Possen o Kramen på er!

2009-05-29 @ 08:39:28
URL: http://www.zezze1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0