Solsken

Jag kommer med solsken till dej=) En rätt kass dansbands låt (tror ja de e iaf) Men idag e ja på gott humör och solen skiner=)
Oliver med mycke piggare och gladare, då blir han oxå mycke lättare att ha med att göra=)

Nu har vi nyss ätit middag och Oliver ser på Ronja Rövardotter. SNart ska vi dra ut en runda i de sköna (halvblåsiga) vädret, man behöver frisk luft juh=) Oliver ska få köpa lite lördags godis att mysa med nu i helgen.
Och jag ska få sova i en riktig säng, eller ja en sjukhussäng iaf och de e mycke skönare än dessa jädrans resesängarna eller va de kallas nu.

Ska bli skönt med helg så man slipper allt oljud där ute, dom bygger om och grejjar mitt emot runt kvinnoklinik/bb och allt va där nu ligger. Så jha kan inte öppna balkongdörren för då kan man inte höra va man tänker.

Jaja....ska gå från datan nu och förbereda oss till att gå ut=)

Kramisar på you all

Kommentarer
Postat av: Susan

Hej gumman. Ska läsa ikapp här ikväll. Hinner inte nu för så klart så ville barnen ha min uppmärkasamhet just nu då jag skulle kolla igenom alla inlägg på Bloglovin´....haha.



Jag kan fixa en ny design till dig efter att jag har gjort en tjejs design som hon har beställt. Om du vill så klart då?



Jo, jag är intresserad av vagnen men kan inte ta den då jag inte kan betala förräns nästa månad=(



Många kramar så länge (kommer fler sen då jag läser igen om..haha)

2009-05-29 @ 15:14:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: natta

Hej! tänkte på det, om du nu har så mycket problem med dina halsmandlar så be att läkarna opererar bort dom, det gör dom gratis och sedan slipper du besvären.. för även om du inte blir sjuk mera sedan på 1 år så lär du alltid få problem med dom, lita på mig jag vet. kram

2009-05-29 @ 17:20:31
URL: http://nattttaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan.. Ja har precis hittat till din blogg.. Sicken modig och stark kille Oliver e.. Ja sänder 1000-tals styrkekramar till er!! KRAAAAM

2009-05-29 @ 17:24:57
Postat av: Frida

Krya på er...

Massor av kramar<3

2009-05-29 @ 20:46:09
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det e ju ingen dansbandslåt det dr, utan en schlagerlåt med Östen med resten. :P haha!

2009-05-30 @ 00:31:26
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Hihi...Ronja Rövardotter är min favorit inom Astrid Lindgren filmerna. Har sett den hur många gånger som heslt=)



Skönt att du har fått en skönare säng nu.



Kramar

2009-05-30 @ 06:43:46
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0