Slut

Nu e middagen avklarad, va bara jag och lilla sessan som åt för Oliver e med pappa.

Det gick kanon på dagis, efter ett litet tag gick jag in och satte  mig så barnen va ute utan mig (med dagis givetvis)
Så veckans tider e 9-12.30 utan mig där=) Dom har ju gått där innan så de e ju bara en "överflyttning"

Fresten hade fått en avi om ett för stort brev att hämta på ica från Libero, fattar inte va ja ska få av dom asså... När ja fått blöjprov förr så har de kommit i lådan,  undrava de e? Jaja de får den son lever se=)

Efter dagis gick vi och fixade lunch åt barnen sen mötte vi upp Emma som hämtade sina barn på dagis  och så gick vi hem till henne och barnen lekte och så  fika vi lite. Och givetvis mös ja inte bara med mina egna barn utan med hennes alla tre=) Bebis e ju den minsta *myys*
P kom och hämtade Oliver för han va uttråkad, han vaju ensam äldst=) Så ja och gumman prommade hem  sen och  så mötte ja på en "Gammal" kollega,  så stod vi och snackade i regnet i typ 30 min=)

Nu e vi hemma och har lagat och ätit middag, lillan hjälpte mig  lite klart och satt och prata och skratta massa=)
Bolibompa har börjat så nu sitter vi bänkade i soffan och Oliver kommer strax hem.

Sen måste ja ju kolla in hos er med=) Tar de lite då och då under kvällen.

Vad har ni hittat på?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, spännande med paket!

Skönt att det gick bra på dagis! Du får ta & hälsa Emma från mig nästa gång! :)

2009-05-04 @ 20:21:43
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0