Slumdog Millionaire

Såg den nyss, den va Asbra, en film ja kan gråte till och skratta till=)

Lillasyrran och hennes friend va här innan en kortis och snackade lite och lånade toan.
Hon e 18 men för mig e hon alltid min lilla lillasyster, så att hon e ute och festar och dricker e jobbigt för mig haha
Hon bara " ja men de gjorde ju du när du va 18" Ja de gjorde ja ju, men du e ju min lillasyster haha, ja har svårt att inse att mina syskon blir äldre=)

Lite surfing nu, ja på nätet då för de e det enda ja vågar. Det verkar ju livsfarligt att surfa på riktigt. Höhö

Take Care och Sov gott kära ni=)

Kramis på er


Ps. Saknar mina barn såå mycke, de e så tomt i lght utan dom=/ Hur ska ja klara varannan helg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0