Saturday Night

Då va de lördag kväll och ja sitter ensam i min soffa=) hehe Eftersom ja har sån hosta vill ja stanna hemma och bli helt bra, eftersom Oliver snart ska opereras vill man hålla sig frisk, hoppas bara Oliver med håller sig frisk=)
Dock e lilla gumman sjuk=/ P ringde innan och frågade om ja ville komma bort med medicin till henne eftersom ja inte packat med de, trodde ju inte att hon skulle få feber=( Så ja klädde mig och stoppade hörlurarna i öronen och hade på bra musik så tog ja en powerwalk dit och sen en lite längre hem.
Börja nästan gråta när ja ser barnen så dåliga (i detta fallet Jossan). Myste med henne lite sen somna hon så gick ja hem igen. Oliver va så glad och lekte för fullt hihi min goa pojk=)

Här hemma har jag tvättat en maskin och så kollade jag på Big Momma 2, hehe den e för rolig=)

Nu har jag lagat middag, kyckling spett, klyftpotatis med sourcreme smak, vitlöksbröd, sallad och bea sås=)
Så nu sk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0