onsdag

Vet inte om ja har nåt speciellt att skriva, barnen håller på att somna, om dom inte somnar redan, dom va svintrötta.
Lillasyster Lotta har vatt här halva dagen och åkte för lite mer än en halvtimme sen.
Vi va på Maxi innan och handlade. Ja kunde inte låta bli att köpa två gröna växter till köksfönstret, vill ju ha likadana med likadana krukor=) så de blev en hmm lemonfikus (eller va den hette) med svarta krukor=)
Sen blev det givetvis en film till mamma och varsen till barnen, Twilight blev min ofcourse=) och barnen fick Lilla sjöjungfrun och Air Buddies,.

Min hosta e hemsk, men märker att medicinen hjälper slemmet att lossna (intressant att veta va höhö)
Huvudet värker av hostan men de går.

P har vatt och hämtat sin tvättmaskin och ja har försökt koppla in min, men de e bara halvklart, väntar på en sån "Mätargrej" så ja vet att de kommer rätt.

Nä nu ska ja se Extreme home makeover (eller va de heter) och kika runt lite hos er=)

Vad har ni hittat på idag då? Haft bra väder eller regn som vi i skåne?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jobbade inte du på sjukhus ibland? Sno ett rör Azetylsystein (eller hur fan det stavas - skitbra slemlösande brustabletter) som tyvärr inte e receptfria.. Mamma brukar ta hem sånna från jobbet, haha!

Film e aldrig fel!

2009-05-06 @ 21:21:10
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller du, ta Lepheton / Desentol, så blir du bra! Det e det bästa du kan ta!

2009-05-06 @ 21:25:17
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Jobbigt med hosta=( Jag har själv gått och blivit dunderförkyld bara så där pang boom på. Mindre skoj kan jag säga.



Ha en fin kväll gumman.



Kramar

2009-05-06 @ 21:25:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tosse

Jag har tvättat och städat nästan hela dagen. Sen så har Johanna varit här och ätit middag och så :)

2009-05-06 @ 22:36:36
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0