Ny vecka

Ja då va de måndag igen då, ny vecka med andra ord. Sista vecka för Oliver på dagis innan han ska opereras och sen va hemma  i 4 veckor från dagiset. Är nervös inför tisdag=/ Tycker det e så jobbigt att lämna han på operation och sen bara sitta flera timmar ensam och vänta medans han e inne på operation. Jag gråter alltid så mycke =( De kvittar hur ofta ja lämnar han på operation så vänjer ja mig aldrig, känns faktiskt bara värre och värre för var gång=/

Jaja...vi har iaf nästan nyss vaknat och vi alla tre har sovit super gott inatt=)  Så man känner sig rätt utvilad, ändå sitter jag och gäspar haha
Jag la mig direkt  efter "Söndags Party med Filip och Fredrik", Fasen va bra de va hehe bara massa roliga gäster=)
Det va "Roy och Roger, från macken" Charlotte Perrelli, Kristin Davis från Sex and he city, Carson från Fab5, och vår svenske Johan Palm=) Skitroligt va de hehe

De kommer bilder från igår sen, ja hade inte med min kamera för minuterna innan vi skulle gå hade Josefine tagit den och gömt den nånstans och sen glömt var hehe, så ja sprang runt som engalning och letade, men hittade inte den och va stressad. Men Johanna fotade och har skickat bilderna till mig så ja ska lägga in dom sen=)

Nu är de snart frukost som gäller, ska ju gå en timme mellan medicinen och mat, och snart snart e pencillin kuren över, och halsen känns mycke bättre faktiskt, ibland ömmar de uppåt mot öronen till, jaja den som lever får veta vad de e=)

Asså ja har haft en skitknas dröm flera gånger, att ja ammat ett barn, vad de e för bebis vet ja inte, de framkommer lixom inte i drömmen, utan bara att ja ammar? Va fan ska de betyda lixom? hehe ¨
Ibland e drömmar så WEIRD!

De va nåt annat ja tänkte på men glömt va de va så de får ja skriva sen om ja kommer på de.

Men på torsdag ska ja nog på bio och se två filmer tänkte ja, nån som har lust att hänga på?
Ska de "Änglar och Demoner" & "En natt på museét 2"
Så tänkte ja om de går parera in så ja kanske kan se en tidig föreställning med den ena filmen och den sena med den andra. Aja vi får se, men har nån här i skåne lust att hänga på (i helsingborg) så hojta till=)

Nu rusar ja innan ja skriver en hel bok=)

Men ha en underbar måndag=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Söndagsparty med Filip & Fredrik var hur bra som helst!

Förstår verkligen din känsla inför Olivers operation, inte roligt. Kommer verkligen att tänka på er....



Ha en bra måndag nu:-)



Kram

2009-05-18 @ 10:35:32
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susan

Hahaha...."nu rusar jag innan jag skriver en hel bok"....asg. Härligt med långläsning ju=)



Fullt förståeligt att du gråter då han är på OP...hade jag klart också gjort. Det är ju ens lilla skatt som ligger där.



Hoppas att ni får en bra dag gums.



Kramar

2009-05-18 @ 11:36:10
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman...

jag förstår vad du mednar med att sitta och vänta vid operationen..

Lo opererade ett ljumsbråk när hon var liten.. då fick jag och ehnnes far sitta och vänta.. sedan efter ett par timmar hörde vi en superarg flicka som skrek, då hade hon vaknat ur narkosen. hihi.. och vi fick gå till henne..:) underbar känsla att få kramas igen då.. :) kram

2009-05-18 @ 20:07:15
URL: http://enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0