Nu ska ja sova

Har sett Twilight, såg även "bakom kullisserna" hehe Och sen har jag sett de senaste avsnitten på Greys Anatomy (avs 22) Fy va spännande det är nu, och sorgligt=) Kan knappt inte hålla mig tills nästa torsdag då ja kan hämta fortsättningen (hoppas ja)
Men ska inte avslöja va som händer ifall någon inte vet=)

Men en sak ska ja avslöja nu, det är att jag ska gå ch sova, vill va uppe längre men e så trött=)

Känner mig lessen för att barnen inte e här=( Ni andra som e ensamstående, va de så här jobbigt för er med första gången barnen va hos den andre föräldern?

Sov gott allihopa=) Tar utmaningen imorrn Susan=)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Just det, det va Twilight jag skulle försöka köpa idag! Hoppas den finns kvar på Maxi :P Isf ska jag se den ikväll!

2009-05-09 @ 08:02:01
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0