Nattar barn

Barnen håller på att somna, men Oiver krånglar och tjötar om en massa hit och dit. Han e nog övertrött tror ja för han blir lite sån då.

Nu är de helt mörkt på  himlen och de ser hemskt ut, man kan inte alls tro att de vatt sol och varmt innan idag.
Jag har brännt mig lite och barnen har blivit lite bruna=) Oliver blev pyttelite röd med =( Solen tog hårdare än ja trodde så nu blir de högra solskydd hädanefter. Tur han inte har ont alls iaf=)

Hemma åt vi middag och sen badade barnen, tänkte fota men batterierna hade dött=/ Skulle fota när vi va på lekplatsen litet tag på vägen hem från poolen, men som sagt BATTERIERNA  hehe
Medans barnen badade städade ja undan lite i badrumsskåpet, kastade lite och tvättade hyllorna,


Jävla skit, skrev ett långt inlägg och när ja skulle posta de så börja blogg.se kludda suck så detta här ovanför e allt som e kvar=/

Barnen sover nu iaf=) Jag kollar på Ballar av stål lite.
Tänkte ladda upp dagens bilder, men de e inte säkert att de funkar eftersom blogg.se e jobbiga ikväll. Men annars kommer dom under dagen imorrn i värsta fall=)

Vad har ni hittat på denna sköna dag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fram emot bilderna :-)

2009-05-19 @ 07:11:17
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Klarade ni er från regn & åska i går kväll?

Här i Halmstad hade vi rejält åsk väder!! Lite läskigt tycker jag..



Ha en bra dag!



Kram



2009-05-19 @ 10:48:17
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susan

Blogg.se är katastrof kvällstid men det är fan inte mkt bätter på dagtid tycker jag.

2009-05-19 @ 12:54:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0