Lakrits, Menthol eller Körsbär

Efter ja lämnat barnen på dagis så gick ja i det underbara vädret (IRONI) till apoteket och skulle köpa hostmedicin.
Apotekaren frågade mig om ja ville ha Lakrits, Menthol eller Körsbärs smak, Vad väljer man lixom?
Tänkte att den goda (lakritsen) hjälper kanske inte lika bra, så tog iaf menthol för de e nog bättre för halsen med det hehe

Nu sitter jag och vilar typ ville bara titta in en snabb runda. Lämnar lite bilder med=)

Min söta Oliver "Björn Borg" =)

Söta bus tjejen

Finaste syskonen

Paket=)



Min fiina inbjudan till Mammablogg Galan=)


Innehållet i mitt inbjudan paket

*Papper och info om massa saker
*4 häftiga blöjor (som e försmå för Jossan) från Libero
*En tiger Tischa (som oxå e för liten) från Libero
*En cdskiva från Libero
*Och en inbjudan till Galan klart=)
*Ett fint "häfte" från Crocs där dom skrivit "Hej! Crocs önskar dig en underbar dag med extra mycket lyx och flärd
Vi vill tacka dig för det fantastiska jobb du gör som mamma och för ditt stora engagemang
Vi tycker om att du delar med dig av dina tankar och erfarenheter via bloggandet.
Från oss på Crocs Nordic"
Den texten blev man glad över =)

Thats all for now=)


Kommentarer
Postat av: Cila

kul o få sånt paket=)

nu blev det väl mer på riktigt oxå när du fått inbjudan :)

O vilka härliga bilder på ungarna..

tar verkligen kameran som du fick av mig så bra bilder?

kramar

2009-05-06 @ 15:24:32
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Susan

Tjingeling. Men vissta har vi haft underbart väder idag? Gah....värsta stormen och fy fan.



Söta bilder på ongarna=)



Kramar

2009-05-06 @ 17:03:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med paket! Fin inbjudan!

2009-05-06 @ 18:51:08
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Glömde säga att det va söta bilder! Jag hade oxå valt menthol :P

2009-05-06 @ 18:52:56
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0