I´m Back

Så nu har ja några minuter över till att blogga=)
Har haft fullt upp all day long. Oc´h man mådde ju som man förtjänar idag hehe

Men min helg har varit Awesome verkligen
Mammas 45 års gille va greejt=) Massa god mat och dryck och underbara människor=)
Maggan va ju med och de va så kul =) Tack gumman=)
Vi va hemma runt 2 och ja la mig vid tre, va ju lagom rund under tofflorna hehe
Bönner e inte dom som spottar i glaset=) De va ju snaps typ var femte minut under middan så man va ju full innan man va mätt haha och till maten drack ja vitt vin med sprite=) Sen blev  de några cider och shots med grabbarna hehe

Och den hemliga personen ja snackat om va min goa Syster Cila och min Svåger Tomas. DOm va nere i hemlighet, eller ja visste ju de, men de va en surprise för mina andra syskon och pappa och så=) Vi hade de trevligt iaf och ja e så glad att ja fick träffa dom=) Ses om ca en månad igen gumman. ÄLskar er.

Idag då, vakna runt nio och gick upp, halsbränna och skallebank va de enda spåren efter gårdagens fylle. Tur man dricker typ aldrig hehe. Låg i soffan och glodde på 2 avsnitt av Desperata hemmafruar=)
Vid halv tolv blev ja hämtad av Sandra för ja skulle hjälpa henne och Göran på deras sons kalas på bowlinghallen=)
Det va trevligt men de brann så mycke i halsen så ja va rädd att spy haha men efter lite mat där och en redbull och en jäkla massa water så blev de bättre=)

Väl hemma igen plockade ja undan lite sen kom mina Älsklingar hem som ja saknat dom=)
Jossan stannade nån timme ochg vi mös massor och sjöng, sen kom P och hämta henne igen, hon ska ju va där i veckan när ja och Oliver e på UMAS.
Känns som ja saknar ihjäl mig. men men

Nu sover iaf Oliver för längesen, Brossan och tjejen har åkt hem och ja har börjat med packningen, städat och fyllt på mat tíll kaninen, hängt tvätt och lite smått och gott=)

NU hade ja tänkt ladda upp alla bilder, men inser att klockan e väldigt mycke och ja ska upp mycke tidigt då ANna och Dane kommer mellan halv och kvart i åtta i morgon bitti=) Ska åka med dom för dom ska ändå oxå till UMAS.

SOv gott och dröm sött kära läsare. Ska ta igen allt ja missat nu imorrn eller så=)

Min bror lät mig låna hans mobila nät så ja behöver inte va utan datan. OCh tur e det för NI är mitt stöd i veckan=)

Hoppas ni haft en underbar helg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som du har haft en riktigt trevlig helg. Lycka till med operationen och tillfrisknandet efter den. kram kram Linda

2009-05-25 @ 06:42:48
URL: http://eliasbuse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med lite gille!! Och att få träffa sin syrra!

Vi stöttar dig gumman i vått & torrt!! Kramar

2009-05-25 @ 07:03:03
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0