God fucking morgon

Ååhh varför måste alltid natt timmarna va så korta? Jag vill ju sova mer hehe
Men har iaf sovit rätt gott, och la mig i tid, sen låg ja och läste visserligen =)

Det va lite tomt här igår, men hade andra saker för mig helt enkelt.
Men ja mår iaf mycke bättre. Ja just på morgonen mår ja ju inte bäst, men de rättar till sig under dagen hehe

Idag ska ja på ett möte suck, men så e de om man vill ha pengar. Så nu ska ja få mig iordning och fixa Jossan, sen ska ja äta lite frulle. Måste vänta ca en timme efter ja tagit pencillinen. Jobbigt värre hehe
Det kräver verkligen jätte mycke planering in i minsta detalj hehe för man får ju inte ta tabletterna för tätt heller hehe

Tack för ALLA kommentarer under min/vår sjuka period=) Ni e bättre än pencillin mot humöret utn tvekan=)

Nu när ja vey hur man lägger upp ett videoklipp så kommer de ett på jossan sen. Blev inte så bra som ja ville hehe för när hon väl börjat sjunga så dog batterierna i kameran. Typiskt va?

Men nu ska ja gå ocxh bli klar. Sen i eftermiddag har ja en hel del bloggar att kolla nu som ja missat haha

Ha en underbar dag=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Skönt att du mår bättre gumman. Själv mår jag sämre...not fun at all=/



Kramar

2009-05-14 @ 11:47:20
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Den har varit dagens utvalda på min blogg.



Ska bli så skoj att träffa alla er mammor i GBG i sommar!



Kram

Annica

2009-05-14 @ 12:56:11
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com/
Postat av: Johanna

Du é go du gumman! :-)

Ska bli kul att se henne ändå :-)

2009-05-14 @ 18:04:08
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0