ESC

Eftersom det går åt skogen för sverige ikväll så tänker ja gå och lägga mig.
Visst de e inte klart än, men ja tror inte direkt att Sverige går förbi alla bara sådär hehe
Dom skulle skickat Alcazar istället tycker jag=)
Om Norge vinner (vilket ja tror) får dom ännu en sak att fira imorrn på deras dag=)

Men ja får väl läsa hur de slutat imorrn. För nu kallar sängen.

Just de, måste berätta en sak. Nu ikväll när vi kom hem så började Prinsen skutta omkring och fara som en dåre i buren så ja bad Oliver öppna så han kunde komma ut och springa, han sprand direkt fram till "dörren" när Oliver öppna och skuttade ut och in i Olivers rum direkt. Sen där inne skutta han runt på mattan som en galning hehe, så rolig han ser ut då=) Gos=)

Gonatt och Sov Gott kära ni, Hoppas att er kväll vatt bra=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Norge vann & det gick asdåligt för Sverige. Jag somnade i soffan hos Daniel, haha! Nu ska jag sova. Natti!

2009-05-17 @ 00:57:20
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker Sverige skulle skickat EMD... De hade alla gånger haft större chans än Malena... Inte för att hennes låt var dålig, absolut inte, men tja, vad finns det att säga... Jag gtyckte Finlands var bäst... Och den kom sist:( Men grattis på Norge:D

2009-05-17 @ 08:46:56
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0