Ensam hemma

Hemma från äventyret=) Eller vi tog bussen till Åstorp för att Albin och Amanda och vi skulle överraska pappa och mamma. Och det gjorde vi verkligen, dom satt i bilen och va på väg hem till mig för att hämta barnen och lämna min lilla snäcka, men nu fick dom backa tillbaka och så gick vi in och fikade=)
Sen tog vi bussen hem och mina gosisar va hur duktiga som helst=)

Vi kom hem och barnens pappa kom för att hämta Oliver som verkligen ville sova över hos han, men när dom skulle gå så ville Jossan oxå med och börja gråta så ja kunde inte hindra henne från att åka med.
Det e ju lite nytt att pappa har en egen lght så dom tycker det e spännande. =)
Så nu sitter jag all alone och funderar vad ja ska göra. Vill helst sitta ensam och slappa och ta igen lite blogg tid, men ja vet inte.
Funderar på att tröst äta nåt från pizzerian, men får se, de e ju inte så nyttigt, men what tha hell it´s saturday=)

Vad hittar ni på ikväll då?

ha en bra kväll


Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Ät du från pizzerian, jag & ungarna åt på korvkiosken idag. Hade total idé torka vad man skulle fixa för mat..

2009-05-02 @ 20:46:29
Postat av: Johanna

Kul att överraska!

Hoppas dom får kul hos P. Nu får du passa på att slappna av medens du kan :P

Pizza e bra när man har idétorka eller bara é sugen :)

2009-05-03 @ 07:45:50
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0