Det e FAN inte sant

Josefine har jätte ont i magen och har haft lite små ont i några dagar från och till, men varit frisk och som vanligt.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och dom tyckte det va bäst att en läkare tittar på henne. Suck
Så nu måste ja gå ut i mörkret helt ensam och hämta min lilla stackars sessa för att åka till akuten med henne=/
Fans skit asså. Jag struntar i min lediga helg, de e inte alls de, men blir så lessen när barnen e sjuka=(

Skriver när vi e hemma igen när nu de blir.

Håll tummarna för att de inte  e nåt farligt.

Kram från en lessen och orolig mamma

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller verkligen tummarna för er att allt har gått bra på akuten och att Josefine mår bättre!!



Kramisar till er!

2009-05-09 @ 22:37:43
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: **Wojtan**

Hej



Hoppas det inte är något allvarligt och att J blir frisk snart igen.



Kram Wojtan

2009-05-09 @ 22:42:32
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0