Clownronden

Nu har två  clowner varit här inne och busat, jag skrattade nästan mer än Oliver hehe
Först va han blyg, sen skratta han och busade jättemycke hehe

Jag känner mig inte så vuxen just nu, känner mig som en ensam liten flicka.
Dagarna e dryga här och lite besök av familj eller vänner hade varit fint, men alla har flugit sin kos=(
Kunde inte hålla tillbaka tårarna innan när ja pratade med min mamma om att ingen "har tid" eller så att komma hit.
NI mina bloggvänner är guld värda, ni gör mig glad med era kommerntarer.

Jag undrar var alla dom e som säger sej bry sig om både migo ch Oliver för ni visar mest frånvaro=(
(ni som vet att ni hört av er behöver inte ta åt er)

Nu ska ja nog klä mig och sen gå till apoteket tror ja, behöver panodil och bra halstabletter för halsen. Är liteorolig att de kanske är på väg att bli halsfluss igen=( Känns wierdo i halsen, men har ju ingen feber så får hoppas de går över snart
Eller när de bara e virus e det oftast längre sjukdomstid på mig=/ Palla ha ont i flera veckor lixom?

Nu kom clownerna igen haha dom e för roliga haha

ska ta en bid nu

Kommentarer
Postat av: Susan

När jag läste rubriken på Bloglovin´så vågade jag knappt gå in här. Jag är ju verkligen skiträdd för clowner. Min största fobi. Tur att det inte fanns någon.



2009-05-28 @ 12:30:20
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Bra för Oliver att det kom lite clowner och livade upp stället:) trist att folk sviker en när man verkligen behöver dem...Jätte många kramar till er från Bollnäs<3

2009-05-28 @ 16:23:02
Postat av: Johanna

Usch va tråkigt att ingen hälsar på er! :( Men lite clownbesök va väl kul? :) Hihi!

2009-05-28 @ 17:59:43
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Kerstin Widerström

Lider med dig & jag lider med Oliver... Kramiz

2009-05-28 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0