Blåsigt värre

Det nästan stormar ute idag, till och med ja som e rätt tung och bastant höll på att tappa balansen när ja gick i stormen till dagis innan. Inte klokt, men så e de att bo vid kusten, om ja själv fått välja önska ja att min mamma och pappa kom från ett varmare land så man inte bodde i detta kalla blåsiga=) hehe Thailand  hade ja gärna bott i=)

När ja lämnat barnen på dagis idag så gick ja raka vägen hem till min säng och sov lite, vaknade efter ca en timme och va orolig att ja inte hört klockan och försovit mig, sen vakna ja typ 3 minuter innan klockan skulle ringa och va orolig igen hehe Svårt att slappna av när man har tider att passa hehe

Efter dagis stannade vi på musiklekan och lekte lite, blev tyvärr inga bilder då kameran va hemma, sen gick vi til Maxi för att handla lite småsaker, Jossan somna då äntligen i vagnen, envisa goa unge=) Hon har ju vatt vaken sedan 4 imorse hehe Hon sover ännu här på soffan next to me Och Oliver leker på sitt rum lite.
Jag.........ja jag bara hamna här när ja skulle kolla hur vädret blir i helgen, håller nämligen på att packa lite kläder till barnen och ville se om de behövs kortbyxor i helgen, men de behövs inte enligt aftonbladets väder.
Så nu ska ja iaf packa klart, sen väcka lillan och fixa middag. Sen åker ju dom vid 5 tiden eller så.
Måste passa på att mysa ordentligt nu med dom, kommer toksakna dom i helgen ju

Tack för tvättråden=)

Ha en alldeles underbar fredag=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja fy....blåsigt värre kan man säga. När kommer det fina vädret tillbaka nu då?



Ikväll är man själv då mannen är iväg och spelar poker. Men jag har att sysselsätta mig med så det är lugnt=)



Vad ska du hitta på, barnfri och allt?



Kramar

2009-05-08 @ 17:00:07
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Du är utmanad=)

2009-05-08 @ 17:42:26
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Passa nu på att vil aupp dig när du e barnledig! Va ska du hitta på?

2009-05-08 @ 18:21:44
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0