Barnledig

Ja de e jag ju nu, men tror ni ka kunde sova länge? Neej suck, jag vaknade runt 8 och kunde inte somna om igen, e trött  men kan bara inte somna hehe en sov ja i Olivers säng för ja ville va snäll och låta brossan och hans tjej sova i min säng, men de va sista natten kan ja lova, fy va ont ja har i ryggen idag. Vill ha min egen säng=)
Sen nästa vecka ska ja ligga i en tältsäng=/ Mindre nice, men va gör man inte för sitt hjärta=)

Nu e jag hungrig, har suttit i soffan sen lite efter 8 och nu ska ja ha frukost minsann.

Det e tomt här, saknar barnen. Tänk att ja ska va utan Jossan min lilla prinsessa i en hel vecka=/ Kommer ju sakna ihjäl mig.

Tänkte egentligen se Wallanders nya "Hämnden" innan men fastna givetvis på internet hehe
Har två avsnitt liggandes med Desperate Housewifes med som ja ska se=)
E snart ifatt dej Susan haha

Nej frulle nu sen blir det att lägga in gårdagens bilder=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Hehe....det är lätt att fastna i intenet världen=)



Ja, bilderna från igår vill man ju klart se....så skynda dig och ät=)



Kramar

2009-05-23 @ 10:37:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kunde inte heller sova... Typiskt!

2009-05-23 @ 11:48:45
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0