Yeeeeey

Fick nyss mail ang förhandsbokningen, och Yes, vi har fått en biljett Susan och jag.
Mammablogg Galan Here we come=)

Det var nog det roligaste beskedet på denna skitdagen hehe. E så glad nu att ja skulle kunna studsa och hoppa och skrika  WEEEIII=)
Men man blev ju halvt knäpp på att vänta på det dära beskedet hehe=)

Ja annars då......... Har suttit och kollat på det där hmm Stockholm Arlanda, lite roligt att få en inblick "bakom disken" om man säger så. Sen vart de Lyxfällan och det e alltid bra. Denna gången handlade det om en ung tjej som inte kunde stå på egna ben, vilket e sorgligt, men de e ju vi föräldrars fel om vi skämmer bort våra barn för mycke. Men då undrar jag, Hur mycke e FÖR mycke? Jag älskar att shoppa leksaker, kläder osv till mina barn, jag kan nästan inte gå in i en affär och gå ut tomhänt, det går lixom inte HAHA. Helst vill ja köpa hela affären men de funkar juh inte=)

Oj glömde att ja skriver, e så uppe i varv hehe (fjantigt kanske, men detta e biiig för mig haha) Nu ska ja surfa klart lite och så sen sova tror jag=)

Har inga nya bilder tyvärr då min data e knäpp vågar ja inte lägga in nytt=( håller på att rensa bort allt, men bjuder på en äldre bild ja hitta innan när ja gick igenom alla=)

Ha en bra kväll

 En mycket Glad tjej=)
                                               

  Glad bus pojke=)
                                               

Kommentarer
Postat av: Johanna

JAAA, va skoj för dig! Hoppas ni får roligt!

2009-03-06 @ 10:04:14
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0