Tvätt tvätt

Nu började min laundry time=) eller ja för 43 minuter sen hehe
Längtar till ja flyttat så min egen maskin blir inkopplad=) Just nu står den bara och dammar suck=(

Asså  min lilla sessa då hehe, hon bara rör alla saker, packar upp de ja packar och så hihi snacka om att man har att göra med den damen=)
Nu fick dom varsen påse minimorötter och lillan ska genast springa och hämta en burk att ha dom i=) Gofiisen.
Oliver däremot har varit på bad mood all day long. Vaknade nog på fel sida, och de brukar ju gå över men inte idag tydligen.....Eller ja nu e han ju lugn och hmm......"neutral". Men man kan ju inte va på bra humör alltid i livet, man har ju sina dåliga dagar.
Eller vad säger ni?

Nä nu får ja  fortsätta. Låter som ja har fullt upp alltid, eller ja det HAR jag ju med, men så ofta ja har skullat göra det ena och det andra borde här nästan va färdigpackat, men det är det inte hehe. så börjar man och efter en låda e det alltid nåt som gör att man måste sluta och göra annat. Host host, Oftast får ja springa efter Jossan som e som Emil i Lönneberga och hittar på mycke hyss hehe busan. Så poängen ja försöker komma till e då att ja inte hinner så mycke som man önsa hehe

Ne NU MÅSTE ja gå.  Ses sen

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0