torsdag

Gomorrn bloggen

Ja såg aldrig på greys igår,  gick och la mig och  läste istället=)
Läser  "Män som hatar kvinnor" nu, lite seg i början men ja kämpar så ja kommer in i den hihi

Ja hemmalivs e lite dyrare, men så kostar de ju bensin när man ska köra till affären med, och när man e i affären köper man alltid de man inte behöver hehe
Eller e ni duktiga och håller er till handle listan?

Idag har vi varit uppe med tuppen, Jossan vaknade kl 6 så de va lika bra att gå upp =) Så nu sitter vi under täcket och ser Tatsiki =)

Nu hörde ja Oliver kalla, så nu vakna han.

Nu ska vi äta frukost och sen klä oss, ska ju va på lekplatsen runt 10 och träffa Emma.

Vad hittar ni på denna soliga torsdag?

Kommentarer
Postat av: MammaRussin

God morgon..



den boken är jättebra.. tvåan gillade jag med.. men tyvärr inte trean..:( har du sett filmen ?? jag har inte sett den men vill se den..



jag brukar vara duktig att följa mat listan när vi handlar.. :) (oftas) hihi..



ha en bra dag i lekparken..kram

2009-03-26 @ 09:38:47
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: Susan

Go morron.



Här ska i alla fall rymmas upp här hemma innan Eliott hämtas och sen får vi se helt enkelt.



Hoppas att ni får det mys på lekplatsen.



Kramar

2009-03-26 @ 11:24:32
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0