Söndag och sovmorgon=)

Idag har jag fått min efterlängtade sovmorgon. Och det va skönt för ja va hemma ganska sent eller nåt efter tolv, men de e senare än man e van vid hehe

Jag hade iaf en super trevlig kväll jag och Susan  Tack för en trevlig kväll vännen=) Får vi göra om nån gång snart Hehe

Orkade inte skriva nåt igår, hela lghten sov ju hehe Så ja la mig direkt=) Nu e ja utsövd iaf och det e skönt=) Barnen har velat väcka mig flera gånger har ja hört men de fick dom inte.

Igår fick jag iaf va BARA FIA och de va välbehövligt verkligen.

Nu blir de frukost sen kommer ja tibax sen igen när ja e vid min egen data.

Hade ni en trevlig lördag kväll?

Ha en bra söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0