Somnade visst

Ja vi var ju uppe i skogen hos D igår och när vi skulle gå hem så ville Oliver stanna och sova över så de fick han. Så jag och Josefine gick hem och titta på Madicken lite sen la vi oss i min säng, ja skulle bara natta henne (man får passa på att natta när de bara e vi två, annars somnar hon sj i sin säng, men inatt fick hon sova med mig) Men iaf så somna ja med runt halv tio=) sen vakna ja lite senare och tänkte gå upp och se nåt på datan som ja hämtat ner. Men neeej ja va så trött och de va skönt att somna i tid för en gång skull.
Vakna nu lite i sju och kännner mig ganska utvilad=)

Allt har iaf gått bra med Oliver inatt, min duktiga pojke=) Har saknat han massa, e ju aldrig utan han hehe så de va konstigt. Men han har haft de myys iaf=)

Ska snart gå till dagis med lillan och där möta upp D med hennes barn och Oliver.

Skriver sen igen, då ska ja oxå titta in hos er och så eftersom ja missa de igår hehe

Ha det fint idag=)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Susan

Skönt att få vara utvilad.



ha en bra dag du också=)



Kramar

2009-03-03 @ 09:32:38
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du behöver få sova ut! Bra att det gick bra med Oliver :-)

2009-03-03 @ 17:49:46
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0