Snart kväll

Dagen har gått skit fort=) Jag har packat upp nästan hela köket och samtidigt då packat ner P´s saker. Det har gått fort och smidigt.
Här ser visserligen fortfarande ut som kriget, men de går frammåt iaf=)

Vi har varit på maxi med en sväng, Jossan stod på brädan och Oliver gick bredvid vagnen och så varorna i vagnen. Det var sådär lagom mycke folk, men mina trollbarn har ju inte lyssnat så bra, utan velat gå från vagnen hela tiden  så då e de skönt att de inte e för mycket folk.
Jag kom iaf hem med två barn och tusen spänn fattigare, eller egentligen va de ju inte ja som va fattigare eftersom ja handlade på P´s kort Hehe, känns alltid skönare att handla på nån annans kort *SKRATTAR*

Jossan hade tjatat hela dagen på att ja skulle bygga upp hennes pippi hus så efter vi vatt ute och lekt nån timme gjorde jag det, och hon blev överlycklig och lekte länge.

Nu ska ja fortsätta grejja lite sen äta kvällsmat med barnen och sen myys i soffan innan dom ska sova.

Syns ikväll=)


Kommentarer
Postat av: Susan

Fast vädret var blåsigt så var det faktiskt ok att vara ute i. Vi var ute hela eftermiddagen och kom hem vid strax efter 18.



Skönt att få uppackat=)



Kramar

2009-03-17 @ 20:57:40
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag förstår precis hur du menar ang gardinerna och jag har oxå tänkt på det, men som sagt... Vill ju inte skymma sikten.... hehe V ad tror du om en blandning då? En kappa PLUS två längdeer? De här gardinerna jag har nu har typ hängt här sen jag flyttade in eller något :S Kram

2009-03-18 @ 06:21:44
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0