Sex and the city test=)

Grattis! Du är en äkta Sex and the City-tjej och du liknar:

Snälla och feminina Charlotte York
Du är Sveriges svar på Audrey Hepburn.
Du är romantisk och trygghetssökande och en mycket lojal kompis.
Du har en förkärlek för lyx och kvalitet på allt du omger dig med och det är naturligt för dig att leva i lyx.
Du tycker om traditioner och anses ofta vara en smula gammaldags. Du längtar efter det perfekta parförhållandet och gör själv allt för att ditt förhållande ska vara harmoniskt

Okej deva inte vad ja trodde ja skulle bli mest lik, då Sammantha e min favorit hehe
Här kan ni göra testet om ni vill. De e dock ett lite lurigt system, för mitt mellan frågorna  va de "erbjudande" om olika tidningar osv,men ja klickade bara nej tack=)

Annars har vi haft en underbar dag ute i de fina vädret med Emma och hennes barn.
Va först i gubbaparken men de blåste där så vi gick in till lekan på deras gård, och barnen lekte fint tillsammans=)
Sen fika vi på bananer, päron, kex och kanelgifflar. Efter några timmar gick vi in till dom och snacka massa=)
Jag fick till och med hålla lilla bebisen Elin som e drygt en månad=) Hon va så pytteliten=) Och Ella och Anders va super goa dom med=)

Nu leker barnen med Mattis på Olivers rum och ja har fixat mitt cv på Uniflex.

Å vet ni? Jag har bokat in mig på make up och hårstyling till Galan i juli=) Ska bli så skojjigt=)

Nu ska ja hänga upp lite tvätt.

Hoppas ni haft en bra dag idag!

Kram

Kommentarer
Postat av: natta

haha blev du me henne :) ja me

2009-03-26 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0