Kvällning

Då har den efterlängtade kvällen kommit=) Barnen sover, eller somnar vilken sekund som helst iaf och ja slänger mig på sofffan och vilar efter dagens slit=)

Har tvättat lote idag, men blir sååå tookig på denna sk tvättstugan asså. Maskinen e från stenåldern och skiit kass, cenrifugen e sönder, och torkrummet e egentligen bara ett kallt rum i källaren med linor, så tvätten torkar inte. GRR 
Det enda som e bra e torktumlaren HAHA

Jaja, Usch fick precis reda på att min lillebror ligger på sjukan (Igen) och ska opereras imorrn=(   Han lider av en tarmsjukdom och e kroniskt sjuk. Trist att va tonåring och få en sjukdom man aldrig kan bli av med. Han har dessutom ganska mycke problem med det suck. STackars min lille bror. Tänker på dej massa Och Älskar dej lilbroo=)

Nee....vilken film ska man se ikväll? Yes man eller Benjamin Buttons otroliga liv?  Vad tycker ni?

Jaha....va skulle ja mer skriva....Jo den där Mammablogg Galan ja tjatar om hehe, nu e snart alla 100 biljetter slut=( måste boka nuu snart. Blir nog ikväll om ja får med mig nån, Typ dej Susan eftersom du vill dit med hehe=)
Alla som anmäler sig (köper biljett) blir automatiskt nominerad i minst en kategori=) Även om chanserna e super små att ja vinner nåt så e de ju kul att iaf va nominerad=)  Så håll nu tummarna för att de finns biljetter kvar=)

Nej nu måste ja slita mig, men ni kan ju gå in på GAlans hemsida, den finns här till höger i mina länkar=)

KRam

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag e lyckligt lottad som har en bra tvättstuga!

Trist med din bror :(

Ser du inte på kvällens Grey's-avsnitt?! :-)

2009-03-04 @ 21:25:13
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0