Kväll

Nu e de redan kväll. Jag sitter här i soffan med datan i knät och grejjat i bloggen och kollar bloggar osv.
Har hunnit med massa idag hehe städat, fixat hos kaninen, laga midda och bakat=)
 Vi åt god kyckling gryta med potatis till middag och sen bakade jag och barnen en special sockerkaka=) med kokos, vaniljsmak, och choklad bitar, och så gjorde vi en kladdkaka med smällt choklad och kokos på=)

Eftersom barnen va uppe rätt tidigt och uppe lite sent idag så vart dom super trötta, dom la sej strax över åtta och gnällde och grät, men efter lite tröstande så slocknade dom bums=)

Hela dagen har ja tänkt på hur oväntat livet e, asså hur de plötsligt vänder. Man tar så mycke för givet all the time, men man borde visa mer kärlek och njuta av var minut med sina nära omkring sig.
Livet e orättvisst och konstigt,.

Nu måste ni alla lova mig en sak, att ni går raka vägen till er man, fru, barn, familj, vänner och kramar en eller två extra gånger och berättar hur mycke ni älskar dom=)

Själv ska ja g ut i köket och packa in kakorna, sen pussa mina barn en till gång innan ja sover

Ni som inte röstat, GLÖM INTE bort att rösta på mig "MammaFiia" i Rösta 1, Rösta 2, Rösta 3.
Klicka på denna fina vita ruta här till vänster så kommer ni dit=) Enklare kan de inte bli.
Ja blir super glad=) Tack på förhand=)

Gonatt och ta hand om er=)

Kramis


Kommentarer
Postat av: natta

guud va gott det lät ;)

2009-03-25 @ 07:10:37
URL: http://natalie85.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0