Kom på

Att jag kanske skulle blogga med=) Har suttit vid datanett tag och läst bloggar och grejjat=) Men nu kom ja på att OJ jag har ju inte skrivit nåt själv ännu hehe

Barnen ser lite på barn kanalen nu och ja har ja,,, va har ja gjort hehe, inte mycke

Vi sitter och fryser här, det e ju som vanligt svinkallr här hos oss, Ja asså inte bara i min lght utan de flesta lght:erna här på D-hög e kalla. Bara för helsingborgshem vill spara pengar.
Så vi har iaf täcke på oss=) Fyyy va ja längtar till sommaren och VÄRMEN=)

Nu e nomineringarna klara till Mammablogg Galan=) Röstningen skulle komma igång nu inom 24 timmar så ja gissar att de blir under dagen eller ikväll eller så=) Men som sagt så lovar ja att skriva när de e dax att rösta på MIG=) Hehe

Idag händer inte för mycke, de e inget jätte härligt väder as usual, Angelica skickade så de blir nog att gå dit efter hon slutat jobba så barnen får leka, Oliver har ju tjatat om Mattis som e exakt lika gammal som han =) Dem föddes på samma dag och allt hihi

Vad ska ni hitta på då?

Ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0