Kalla Fakta

Såg ni på Kalla Fakta? Man fick va med och se hur det gick till efter att mamman Emma vaknade på sjukhuset efter överfallet. Det är ett år sen hennes två barn Max och Saga blev mördade.
Tårarna bara rinner när ja såg det, och bara ja tänker på de eller läser de mår ja dåligt och får rysningar.
Hur kan man bara göra så som den jävla tyskan gjorde? Vad hade två oskyldiga barn gjort lixom.
Jag blir så arg på sånt. Och ja tycker sverige borde ha dödsstraff. Fängelse i sverige e ju rena hotellet och det e FEL
dessutom är livstid INTE livstid här. Synd ja inte sitter i hmm regeringen!!!!!! Ska inte gå in på hur ja vill ha de riktigt, men folk som dödar andra ska lida själv tycker jag. Och de där att man blir dömd till sluten psykisk vård? Va fan e de lixom, vem som helst kan ju mörda för man blir ju knappt inte straffad. Jo normala människor skulle må dåligt resten av livet och inte kunna leva med sej själv, MEN normala människor gör ju inte sånt eller?
Och dom som nu klassas som psykiskt sjuka, dom varken blir straffade eller får lida om dom mördar nån..
Att alla har rätt till en andra chans? HELL NO, inte om man mördat nån. Har man stulit en bil, rånat en affär visst då kan man få en andra chans, men har man skadat någon så ska man ju intre ha de tycker jag..

Visst, skulle nån skada mina barn då jävlar!!! Men ja skulle ta mitt straff med glädje om ja visste att jag hmm va säger man, skadat den som skadat mina barn. Ja de lät invecklat, men hoppas ni fattar=)

Ja har oxå kommit på en annan sak som ja tänkt på idag.
Jag måste verkligen SLUTA försvara mig alltid, många gånger ska ja inte ens behöva de för ja inte gjort nåt, men ja intar försvars position direkt folk säger nåt hehe. Men nu ska ja jobba på de. I vissa lägen e det bra att försvara sej, ibland ska man bara inte behöva de!!

Har ni haft en bra dag annars?

Jag har inte gjort så mycke, mest myst och busat med mina underbaringar till barn=)
Nu sover dom sött och ja har dåligt samvete för ja inte haft så  mycke ork att busa jätte mycke eller för att ja inte orkade klia Olivers rygg lika länge som han ville.
Nu kollar ja iaf på Wipe out. Och så kikar ja in hos er lite.

Hörs sen igen tror ja=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag klarade inte av och titta på det. Är så fruktansvärt hemskt. Att förlora sina älskade barn måste verkligen va det svåraste man kan utsättas för. Hoppas eran helg har varit bra. Kram

2009-03-22 @ 21:13:34
URL: http://kaweria.blogg.se/
Postat av: Susan

Straff i sverige är som du säger lyx. Hade jag fått bestämma hade det varit hårt och tufft som fan i fängelset. jag blir bara arg för man kan göra vad som helst och i princip få en klapp på axlen för det. I princip. Gaaaaah!!!!



Kramar

2009-03-22 @ 21:36:14
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0