Hejsan hoppsan bloggen

Fy Faaasen va skönt de va ute, vi va ute i över 3 timmar, enda gången det va kallt, eller lite små kyligt va när de blåste, men annars sken solen så de brände i mina ben hehe Det va skönt. Jag satt på en bänk och njööt, de va som att vara i en egen värld där ja bara hörde naturens ljud och barnen som lekte=) Somna nästan. Ja okej, ni fattar nu HEHE det var underbart=)

Trött blir man i solen så det va ja ju när ja kom in, men då vankades det tvätt som skulle hängas hehe sen gick ja och barnen till Maxi, Oliver och Albin va där inne i barnpassningen och lekte medans ja och Jossan handlade, det var fullt med folk där.
Lagade goo midda med=) rödvinsmarinerade minutbiffar och ört-vitlöks marinerade snitzlar till de va det potatissallad och massa vanlig sallad=)

Nu har ja tryckt in nån knapp här med så texten blev sån här vinglig (kursiv) Tänk om ja skulle ta och lära mig lite mer om datorer kanske?? Ja de tål att tänkas på ett tag till hihi

Har ni andra med haft en underbar dag?

Har tagit en del bilder med idag, ska tänka om ja orkar ladda upp dom nu eller ja ska ta de imorrn...

Just de, en kul sak. Jag ska hem till Susan på lördag kväll och snacka massa skoooj=)  Och äte nåt gott=)

Har fått en till fin award (samma som längre ner) av Frida Tusen Tack=) Jag skickar den till ALLA bloggar ja läser, och alla dom kan ni ju se här länger ner till vänster=)

award

Gonatt och sov gott

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Är det bara lä ute så är det hur varmt som helst...helt underbart=)



Ja, lördag blir kul funderar på mat...haha.



Kramar

2009-03-19 @ 21:13:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susanna

Tusen tack för den fina Awarden =D Här har dagarna bara flygit iväg. Så ej hunnit med bloggen. Hoppas ni mår bra allihop! Kraam

2009-03-20 @ 16:01:39
URL: http://kaweria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0