Godmorning Sunshines

Ja då va de ny dag idag=)  Dock en väldigt grå  och regnig en, men som tur e så regnar det bara utomhus *LER*
¨
Jag la  mig som vanligt lite för sent igår så de va tungt att komma upp imorse, plus att lillan sovit dåligt.
JAg behöver verkligen en karta till sängen så ja hittar dit i tid HAHA

Vad händer idag då?  Jag ska hmm packa, och göra de vanliga sysslorna hihi så de e ju inget nytt=)
Men ja har tänkt komma in till hrrm "stan" (vimmerby) och gå till "Gröna Apoteket" och köpa nån god cider eller lite vin till helgen, så man har nåt  gott att dricka. Och så e man förberedd om man får gäster hehe

Nä nu blir de frukost med två hungriga sötnosar=)


Vad gör ni idag?

Kraam


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha....Gröna Apoteket=)



Här tar vi del lugnt idag och gör lite som vi vill=)



Kramar

2009-03-06 @ 09:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0