Go´kväll =)

Nu sover barnen sedan ett litet tag tillbaka. Jag har packat upp mer, och vikt massa kläder har lite till att göra ikväll.
Sen e det dax att möblera om och skruva ner barnens våningsäng så ja får upp min säng i de stora rummet, och sen få in barnens sängar och saker i deras egna rum. Men har ju en vanlig 120cm säng och då deras våningsäng som ska stå och skräpa nånstanns tills han flyttar det. Jaja de ordnar nog sej, behöver dock hjälp att bära vissa möbler och skruva ner deras säng, så de inte bara rasar. Men var börjar man lixom när man ska skruva ner en våningsäng? man vill ju inte börja fel så man sen får hela sängen över sej hehe

Jaja nu bara babblar jag. Ska gå tillbax till kläderna tror jag. E visserligen rätt trött så de blir nog snart sängen.

Hoppas iaf att ni har haft en underbar dag allihopa=)

Aja, ni märker ju om ja kommer in en runda till sen. Om inte så sov gott.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas ni får ordning på allt! Natti natti!

2009-03-17 @ 22:20:15
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Erika Björklund ♥ This is my life!

Hur äre med dej då?



Kram

2009-03-17 @ 23:59:41
URL: http://erikabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0