Glömt Allt

Haha som vanligt har jag haft fullt upp med allt, städat barnens rum, plockat undan lite här och  där, bäddat rent osv.
Plus att ja sett 4 avsnitt av Greys, men ska inte berätta om dem för de va avsnitt 13-16. De har iaf vatt mycke tårar och skratt hehe Ja jag vet, ´men ja e så känslig, och ni andra som e de kommer förstå när ni ser dessa avsnitten (om ni inte redan gjort de asså)

Februari e en möögmånad för den e 2-3 dagar för kort så ja blir confused hehe men men nu e det ju Mars. Haha

Ja just det....Mammablogg Galan.  Dit vill jag=), Men de finns bara typ 100 biljetter (som ja fattade det) Och man vill ju inte åka ensam.
Jag försökte kommentera och svara hois dej Susan, men de gick visst inte (dumma dumma data och blogg.se) men ja...som du ser ovan så vill jag med dit=)

Nä nu ska ja se klart på 2½ men sen får de nog bli sängen, dock e ja väldigt pigg ikväll hehe=)

Sov gott kära ni så hörs vi imorrn (eller typ senare detta dygnet=)

Kramis

Kommentarer
Postat av: Susan

Men vi kanske ska planera att åka tillsammans?



Jag ska höra lite med sambon så kan vi ju se för det hade ju varit jätteskoj.



Kramar

2009-03-04 @ 07:43:18
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0