bortskämd

Ja nu blir man allt bortskämd med denna skinande solen=)
Åter idag e det strålande solsken och riktigt fint väder.
Jag funderade först på om ja skulle åka med min finaste Maggan till väla, men solen lockar, det e ju mer skoj för barnen med att va ute i solen än hänga på mamma som ska gå i affärer=)
Så det blir nog en sväng ner i stan och kolla på båtarna, sen KANSKE gå bort mot gröningen så barnen får leka lite.

Inatt har det varit dax igen för Jossan att sova kasst. Direkt vi flyttat tillbaka nu så kom hennes astma hosta som ett brev på posten=/ De e så jobbigt och tråkigt. Det måste ju betyda att de finns mer av den skiten som va under golvmattan i köket (mögel) här i lght:en, Eller kanske det e nåt annat skit, men nåt e de. Så iaf har vi inte sovit knappt inatt.

Men e rätt pigg nu iaf, det e nog solen som gör de.

Maggstar, ni får gärna komma ikväll och sova till imorrn. Jag känner mig så dum nu för att ja va så förvirrad. Men eftersom P ändå bråkar och inte ska ha barnen ena dagen och ha dom nästa så blir de ju ingen sov morgon för mig.
Ja de e invecklat men ja kan ju berätta mer om de senare.

Nu ska ja få i mig frukost och ringa upp min mamma IGEN som sa att hon skulle ringa för ett bra tag sen. Mammor alltså=) HEHE

Vad hittar ni på idag?

Ha en underbar dag alles.

Många Kramar


Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron. Ja, fint väder idag igen...härligt=)



Funderar på vad vi ska göra. Får se vad som sker. Behöver i och för sig städa undan lite för det glöms ju bort då man är ute...hehe.



Måste i alla fall snart till Maxi då jag upptäckte att det bara finns lite blöjor kvar.



Kramar

2009-03-20 @ 08:33:13
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Gun

Hejsvejs jag menar gomorron gomorron. hehe.

Trevligt att ses igår hoppas det blir lika fint väder idag.

Vi höres kramiz

2009-03-20 @ 09:45:57
URL: http://stadstrollet.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Idag blir det en tripp till danmark för mig och casper =)

2009-03-20 @ 11:30:14
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker du ska kontakta hyresgästföreningen med en gång.. så kollar dom ordentligt....eftersom den kommer så direkt där så är det ju nåt..



Stå på dig gumman,,, ses snart jag är ledig efter 15.00 nästa vecka..:) komma och hälsa på??



Kramar

2009-03-20 @ 11:52:03
URL: http://hjartebarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad jobbigt med astman, min Astrid är oxå astmatiker men vi har bra medicin o astman kommer mest när hon är förkyld..



Hoppas att det löser sig med P !!



Ha en fin fredag med sol o mycket kärlek..

Kram<3



2009-03-20 @ 12:30:07
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0