Bilder

Har egentligen inte så mycke att skriva, men kan inte låta bli att logga in iaf hehe
Tänkte ladda upp bilder=) Inte så många med några iaf=

Hittade denna gamla bilden på min lilla prins och Maggan=) (Ja jag ser att den e märkt med ett annat namn, de e mitt fd användarnamn på familjeliv. men heter numer Mammafia)
                                                      

 
Lilla tuffingen i morfars bil när vi flyttade upp hit.
                                              
                                                      
                                               

Mammas tuffing i morfars räcer när vi flyttade
                                                     


Min kära bror vart trött efter halva resan så han la sej och vila=) Haha
                                                     

Nä nu räcker de med bilder för jag fick en ny skiitbra idé=) Ska göra ett inlägg med foton på alla mina syskon=)
Ska bara samla ihop bilder på alla=)

Ses sen

Kommentarer
Postat av: maggan

Shit om att jag älskar den bild me mej o Olle.

haha

men jag e BÄST!! i alla fall på att få dej att

skratta smile

love dej

2009-03-06 @ 22:51:04
URL: http://maggstar.blogg.se/
Postat av: Therese

Kan tyvärr inte hjälpa dig med foton på dem heller:( Eventuellt på Cila men då måste jag har scanner;) Har väl något på Lotta när hon sover i vår soffa oxå Haha Vilka tider;) Kraaaaaam på dig!

2009-03-07 @ 10:08:06
URL: http://esenese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0