090307

Jag skrev att ja skulle återkomma efter frukosten, men bestämde mig för att bara mysa med barnen, så ja stängde ner locket till datan=)

Nu har vi legat och slöat i soffan alla 3 och kollat på barnkanalen, men så kom de nå finskt program och den enda finska ja kan e "Perkile" Och ja kan inte ens stava till de som ni ser hehe så  iaf tappa vi intresset för tvn och stängde den.
Jag tog ett par bilder vid frukosten och ska bjuda på dom=)

Crazy Kid Josefine=) Hon pratar i tele med sin pappa=)

      

                                    Crazy Kid Oliver=)

                       


Haha måste berätta vad Oliver sa vid matbordet=)
Jag bara: Ville du ringa till Albin idag och snacka lite? (Albin e min lillebror, Barnens morbror som e lite över 6 år)
Oliver: Ja, men e morfar hemma?
Jag: Nej han jobbar idag
Oliver: (tänkte lite tag sen) Men mamma hur kunde han komma till jobbet?
Jag: Hur menar du?
Oliver: Jamen hans bil e ju i sönder!!

Haha, de va så klockrent, Detva ju så att bilen pajja i måndags när dom skulle hit. haha

Nu ska ja klä oss. Fast bara mys mjukis kläder idag=) Vi bestämde att detta e vår mys-slappe-lek lördag=)

Ses sen 

Kramis

Kommentarer
Postat av: Leonora

sv; tack så mkt :)

gör du då?

2009-03-07 @ 16:07:21
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: maggan

Han e allt smart han ;)

2009-03-07 @ 20:05:33
URL: http://maggstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0