090305

Ny dag och ja har inte orkat skriva förrän nu..... Har försökt bli av med  min hemska huvudvärk men de går inte så nu gav ja upp ocvh bestämde mig för att blogga iaf =)

Jossan har inte vatt på dagis idag=/ Hon va hängig och lite varm så vi mös imorse när Oliver va på dagis=)
Nu har vi hunnit lunch och barnen leker, Jag ska ta skit disken nu med sen förbereda för kvällens middag.

Man har ju inte ont om saker att göra direkt hehe Men ont om lust till det =)

Vad hittar ni på idag?

Kraam

Kommentarer
Postat av: Susan

Vad åts då? Eller ska ätas?



Vi har ätit pommes, kotlett, beasås och grönsaker.



Och faktikst inte gjort så mkt mer än varit hemma och busat.



Kramar

2009-03-05 @ 17:02:35
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte kul med huvudvärk :/

Jag har jobbat hela dagen o nu slappar jag bara, skööönt!

Jag borde diska, men e fast vid datorn, haha!

2009-03-05 @ 19:17:38
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0