Weeeii

I´m so happy, I´m so happy=) Susan du, eller ni (du och mannen) är angels=)
Nu kommer ja slippa denna skitmög datan som stänger sej all the time=)

Trots regn väder och halsfluss så e ja glaaad nu=)

Men nu sover barnen och ja ska fasen lägga mig=)

Fresten så sov Jossan utan blöja natten till idag och kissa inte i sängen och inatt sover hon m,ed utan blöja=)
Ni andra som har barn, har ni låtit dom dricka sin kvällsvälling precis innan dom ska sova?

Gonatt alla underbara people=)

Tack Gun för hjälpen idag.

Kram

Kommentarer
Postat av: Susan

Haha...vi satt och fixade med din dator till strax efter 24 inatt. Mannen satt till och med nu på morgonen och försökte hinna klart men han måste stoppa i mer minne till dig och fixa något med virusskyddet. Så när han kommer hem fixar han det snabbt sen kommer jag med den..dock så blir det inte förräns ikväll, men inte sent. Försökte hinna klart nu imorse men han var tvungen att dra till jobb.



Sååå, näää, ingen film igår. Jag agerade ju hjälpreda;)



Kramar

2009-06-12 @ 07:33:59
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Susan

Förresten vad duktig hon är som sovit utan blöja=) Eliott dricker sin kvällsvälling som vanligt men är noga med att han kissar innan han lägger sig. Är det så att han har druckit mycket under dagen så tar jag upp honom innan jag lägger mig så han kan kissa igen. Fast oftast vaknar han själv nu av att han är kissnödig.

2009-06-12 @ 08:35:16
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va skönt att datorn mår bra igen! :)

Va duktig Jossan é! :)

2009-06-12 @ 18:23:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0