Solig dag med ams

Eller ja har förstås inte umgåtts med ams hehe men ja va där halv tolv och träffade min handläggare.
Det mötet gick super bra, mycke papper och massa sånt. Men nu har vi en bra plan iaf=)
Sen gick ja ner mot knutan i de sköna vädret=) Sen tog ja bussen till dagis. Barnen satt och pysslade lite, Oliver gjorde ett halsband till mig=) Proud Mama=) Självklart har ja haft det på mig all along=)

Sen gick vi hem och fixade badkläder och så och begav oss till badet. Badade MASSA i de sköna vädret=)
Nu e vi hemma och ja plockar undan lite och snart ska vi gå ut för barnens pappa kommer med Josefines nya cykel och så ska han och Oliver gå och köpa en sparkcykel till honom=) De e deras födelsedags presenter som e några månader för senade. Bättre sent än aldrig.

Sitter och lyssnar på Michael Jackson lite. De e helt sjukt hur berörd man blir när kändisar dör. Man känner dom ju bara via press och så. Men lik förbannat sörjer man. Men man e ju bara medmänniska.
Det e synd iaf för hans musik är såå bra.

Avslutar detta inlägget med en av alla hans bra sånger.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skönt att du har en plan :)

Naw, söte Oliver!

Snällt att dom får sina paket iaf...



R.I.P MJ...

2009-06-26 @ 20:04:52
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Go morron. Fick dina sms igår men kunde inte svara...var en busy day på stan och en massa annat...hua. När jag kom hem var jag nåstintill död:P



Vad han önskar sig?? Oj....det vet jag inte men ni kommer säkert på något;)



Ses sen....



Kramar

2009-06-27 @ 06:10:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0