Rekord

Idag e det nog rekord i uppdateringar haha  7 stycken med detta inlägget=) Höhö
Fast ja har kanske uppdaterat fler gånger innan, vet ej.

Förresten idag e det bara en månad till Mammablogg Galan=) Som ja längtar. Ska bli så kul att träffa alla er andra bloggmammor=)

Oliver äter som en häst ikväll hihi snart ska han sova iaf för han e övertrött som tusan.

Pratade med Jossan innan (eller pratar ju var dag) och hon låter så lessen när hon pratar. Visst hon e trött efter tidiga och långa dagar på dagis. Men så frågar hon "mamma när får ja komma hem?" Vad säger man lixom, de värker i mammahjärtat=/ Men snart så, Det e ju viktigt att Oliver e helt bra innan vi drar hemåt.
Snälla Gud låt Oliver bli bra nu och tiden gå fort så vi får komma hem och leva vårt liv igen. Saknar min lilla tös.

Så nu e det nog bett för today hehe
För ärligt talat ber ja lite var dag att Oliver ska bli bra. Så kvittar de att ja inte e så religös.=)

Nu ska ja dra mig in i duschen för dit har ja inte kommit ännu, eftersom dagen vatt som den vatt.

See ya later=)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad jag lider med dig att du inte får träffa lilla Jossan & tvärtom också nartuligtvis!

Hoppas kisseriet går bättre i morgon.



Kram

2009-06-04 @ 20:37:47
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Susan

Förstår att det värker i mammahjärtat att vara utan din snäcka. Jag hade gått under kan jag säga...måste ha båda barnen hos mig jämt...eller ja...du fattar.



Ha nu en bra kväll. Du ska väl kolla film I guess? Det ska vi....vi hoppar över serie idag.



Kramar

2009-06-04 @ 20:56:25
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen tiden går fort, så ni får komma hem & mysa!

2009-06-04 @ 21:17:47
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0